Gott Nytt År 2016!!!!!

Nyårsafton, sista solnedgången under 2015. Dags att summera den gångna tiden. Året har varit så snällt vid oss, att jag kan inte känna annat än glädje och lycka när jag blickar bakåt. Inga tråkigheter för vår familj, inga svåra sjukdomar och det är ju det som räknas mest. Våra hundar är pigga och friska. Kennellivet har varit jätte roligt och framgångsrikt. Många tävlingar bla i Rallylydnad med var sin titel för alla inblandade tikar. I höstas har vi fått tillökning när vi hämtade vår älskade nya stjärna, Laika från Skåne. Hon har visat sig vara en riktig solstråle. Under sommaren har vi skaffat en husbil, något Adam lovat aldrig göra. Men men, säg aldrig aldrig. Vi har testat husbilslivet under sensommaren och njutit av att resa med hela flocken, något som vi inte kunnat hittills.
Under året fortsatte jag med mitt styrelsearbete i Mopsorden. Jag trivs med det. Det är spännande och jag fick lära mig massor nytt och nyttigt och på köpet fick jag många nya vänner.
Sist men inte minst, i november fick vi glädjas åt vår Mayas fyra söta små underverk som idag är 6 veckor gamla/unga och mår bara bra och växer så det knakar.
 
Vi hoppas att nästa år blir lika spännande och positivt och med detta önskar vi Er alla våra mopsvänner ett Gott Nytt År 2016!!!
Tessa, Maya och Almi fick två titlar RLD N RLD F och vi kämpar nu i Avancerad klass i Rallylydnad
Nina har titel RLD N och tävlar nu i Fortsättningsklassen
Galna Laika som 15 januari blir 6 månader
Vår egna Pugson's Five
Mayas med sina underbara valpar, kennelns D-Kull
 
1 Emma:

skriven

Pugson's five, hahahaha! Där fick jag mig ett gott skratt :D
Gott nytt år på er också!

Svar: Vi tyckte det passade bra. Våra fem "stjärnor" borde också uppträda i underhållningsbranschen... fast sjunga kan de inte...än! Gott Nytt År på dig Emma!
Sylwia Zielinski

Kommentera här: