Agility tävling i Emmaboda 2017-09-23 för Maya, Nina och Laika

Nu i helgen var det Mayas tur att visa vad hon går för inom agility. Vår lilla agilitymops presterade mycket bra och fick stå på pallen på 3:e plats i Hopp på Agility tävling i Emmaboda med en pinne. Det var så kul att veckan innan presterade Mayas dotter Nina lika starkt och hon kom på 4:e plats (och en pinne) på Agility i Vimmerby. Jag är så glad och nöjd. Alla 3 tjejerna jag tävlade med sprang super fint. Grattis till oss och grattis till alla som var med!!!!
Mina duktiga agilitytjejer: Nina, Maya och Laika. 
Min älskade mamma Genia var med oss denna dagen och agerade hejarklack !!! 
Quechua: Bästa tält som finns. Jag rekomenderar det varmt. Superlätt att ställa upp och ta ner.
Mina tre mopstjejer som tävlade Agility i Emmaboda. Maya och hennes dotter Nina plus duktiga Laika som med varje tävling blir bara bättre och bättre 
 Roligaste som vet är att springa agility med de tre
 
 
 Grattis "Maya" Queen Lawless Fantastic Fiona till din 3:e plats i Hopp på Agility tävling i Emmaboda och din andra pinne i Hopp!
 
 
 
 

Kommentera här: