Spännande Styrelsemöte

 Efter gårdagens styrelsemöte från Mopsorden på Broby Gården i Stockholm (jag sitter som regionombudsansvarig i styrelsen), fick jag veta vad jag skall göra nu i den närmaste framtiden.
Nästa år firar Mopsorden 30 års jubileum och vi försökte hitta något extra att pryda vår årliga mopsutställning
(helgen 10-12 juni) med. Mitt förslag var något jag verkligen tycker om, nämligen Rallylydnad. Varför inte anordna en rallylydnadstävling endast för mopsar? Styrelsen nappade glatt på min galna idé, så nu sitter jag här och planerar, då alla i styrelsen tyckte att det lätt toppen och att jag skulle se till att det blir av.
Spännande att lilla jag- Sylwia Zielinski ska organisera den första Rallylydnadstävlingen för mopsar i Sverige. Det känns stort, men jag älskar utmaningar och har goda vänner som har lovat att hjälpa till, så mina KÄRA mopsvänner, börja träna så ni kan vara med!!! Det kommer att finnas plats för alla mopsar, både de som tränat länge och de som är nybörjare. Håll utkik på Mopsordens hemsida:
http://mopsorden.se/index.html
 
 
 
 
 
 
1 Emma Carlén:

skriven

Om jag har en mops då så är det väl självklart! :D

Svar: Annars får du låna en av mina ;-)
Sylwia Zielinski

Kommentera här: