På långpromenad

Efter flera dagar med kallt och regnigt väder kom äntligen solen till oss. Vi passade på att ta kameran och trycka av ett gäng kort. Snart åker vi på  lite semester utan våra mopsar. Det blir inte lätt, men man får prioritera våra utflyttade och studerande söner denna gången och passa på när de ändå vill åka med föräldrarna istället för att spinna egna planer.
Mopsarna skall stanna här hemma med mina föräldrar som skall bo hos oss under tiden. Jag har inga tvivel på att mopsarna skall ha det bra utan oss och vi skall hela tiden hålla kontakt med mopscentralen ifall våra mopsvakter behöver råd eller hjälp. Så det borde vara lugnt. 
Nina på spanska trappan i Rom (ja, nästan)
Hur många kort till skall du ta ? - Undrar Almi med missnöjd min.
Mamma och dotter, lika som bär, inte bara till utseendet.
 Maya uppe och dottern Nina platt som pannkaka
Klara? Färdiga...
...Gå!!!....Galningar
Snälla Tessa
 
Lugna Almi...jag menar COOLA Almi
Galen Nina är kanske törstig ?
 
 
 
Vilken jobbig dotter jag har!! Usch.... Maya klarar knappt Ninas tempo i leken
Åsså tjuren Ferdinand... i en värld för sig
 
 
 
 
 
 
 
 
Tessa på utkik
 
1 Filippa:

skriven

Riktigt härliga bilder! :D

Kommentera här: