Dagens fotomodeller

Efter gårdagens tävling med stjärnskottet Almi i toppform trots en dramatisk inramning av regn och oväder, kom så dagen efter... och som vanligt i Sveariket blev det en total omvändning med en solig och fin-fin dag! Solen solen, var var du igår, när jag saknade dig sååå??? Men men, vi passar på att "vädra" våra minstingar...
..och som vanligt springer valparna först till mjölkbaren
Babette på spaning
Hjälp!!!
...så finner hon tryggheten hos kompisen kaninen
De andra jobbar hårt. Tältet skall ner!!!
Dags för lite rast hos mamma
Små spårhundar... moster Tessa visar hur...
"Bä..bä..vita lamm"... ekar i trädgården
Lilla Babette stannar till helt förstelnad...så fint han sjunger, broder Bob
Var var den där ingången nu då? Jag vet att jag har sett den här nånstans
Dagens diskussion med mamma Maya. Blickarna möts, reprimand hänger i luften...
 
Hej jag heter Babette, men folk kallar mig Loca, för jag är lite vild och oberäknelig... men ack så söööt!
 
Lite större öron och jag hade kunnat lyfta som ett segelplan! Den första flygande mopsen i världshistorien
Valptinget igång!! På dagordningen idag: längre öppentider vid baren... ingen legkoll! Klubbat och klart! Let's party!
Osams? Nej, bara tränar på att stå på egna ben... vuxenlivet nalkas.
Spegel spegel på väggen där.... vem av oss två, söta tjejer vackrast är???
 
 
 
Goaste Almi med lille Bob
Agilitytunnel kan man använda till allt, även som ett solparaply
Tessas dans idag
Tjejerna: Nina och Babette
Mopsfamilj a la Pugish Delite
Tessa som valpvakt
Någon som är vaken igen?
Andra fortsätter sova en liten stund till
Sedan upp igen och spring för livet barnen!!!
Yabba Dabba Dooo! Livet leker här i Vetlanda!
 
Fler tips från mamma Maya... om det gröna gräset på andra sidan stängslet....
Kanske jag skall kolla på en gång?
Nää...fick inte för mamma
 
Det gäller att hålla ett extra öga på allt här ute.... det är vi mopsar bra på!
 
 
 
 
Bedårande! 
 
Tessa prinsessa
 
1 Kristin & Magnus:

skriven

Helt underbara bilder!

Svar: Tack!! Roligt att ni tycker om de. Babette hälsar!!!
Sylwia Zielinski

Kommentera här: