Dag 60

Kl 04.00 på natten när jag var på jobbet ville Almi upp i vår säng, där Adam sov.  Givetvis har Maya redan hoppat upp långt tidigare och ockuperat ett hörn av sängen. Men det som hände senare var helt ovanligt. Väl uppe började Almi bädda sängen, krafsa runt för att rätta till täcket och försökte skapa sig en gömma att vara på. Helt klart är detta ett tecken på att vi är nära nu...

Lite konstig och mer lugnt var hon på dagen. Ändå gick hon liten promenad med mig och orkade småträna.

Hela dagen stressade vi och undrade om valparna kommer idag. Man säger att tiken tappar lusten att äta, men det syntes inte idag på Almi, som är fortfarande konstant hungrig. 

Jag jobbar i natt med, så man blir lite orolig om jag ska ta semester eller ej. Känns skönt att ha Ulrika på jobbet som sa att hon kan hoppa in på natten vid behov.

Jag har det så bra att mitt jobb ligger 400m från oss ,så det tar inte många minuter att komma hem bara man har ngn som kan hoppa in .

 

 
 
1 Ulrika:

skriven

Tur att allt gick bra!!!! Kram

Kommentera här: